Jag är inte ens halvvägs

Men jag vill redan passa på att rekommendera er som försöker sluta röka eller snusa - denna bok.



Jag känner att det känns lättare, jag är fast besluten om att lyckas. Boken är skriven av en man som varit storrökare under många år men som numera är rökfri. Den är skriven på ett terapeutiskt sätt utan skrämselproaganda. Det är mer KLART SOM FAN DU KAN. Boken får en att tro på sig själv. Jag känner mig sjukt taggad.
& när det känns svårt har jag boken som min tröst.

HÄR kan du köpa den billigt.
Annars finns den på Anderssons & säkert andra bokaffärer på stan!
Det är mitt klockrena julklappstips till er som har någon ni vill få nikotinfri.
En livsinvestering :)


Kommentarer
Postat av: jennie



vill du tjäna pengar på din blogg gå då in på min blogg och se hur du gör

2009-11-26 @ 22:28:27
URL: http://sandrasmamma.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0