Jag fick ett oväntat samtal.

Ett samtal från en främling som gärna ville prata med mig. Det värmde mitt hjärta. Själva samtalet.  & att få hjälpa någon genom att bara finnas på andra sidan luren, lyssna, stötta. Jag fick svar på frågor, jag fick sann information. Jag fick höra att jag är en klok kvinna med hjärtat på rätt ställe. Detta är något som verkligen berör mig. Jag blir så illa berörd. Tårar har runnit längs mina kinder. Jag känner empati, jag önskar att någon gjort något innan det var försent. Därför kommer jag att kämpa tillsammans med er för en upprättelse. Detta är min hjärtefråga, ett ämne jag verkligen brinner för. Återigen tack kära du för samtalet, jag ska framföra ditt meddelande. Du hjälper mig att hjälpa någon som behöver det. Jag är oerhört tacksam av hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0