TÄVLING :)

Jag är med & tävlar här, här, här, här & här hos http://millahoman.blogg.se/ :) Wish me luck.

& hej på er alla. Saknat mig? Min data är tillbaka & jag är lite fattigare. Iallafall på sikt. Min kära svärfar betalade sålänge. Ni vet, det är tufft att vara student. 1700:- är inget man hostar upp bara sådär. Orkar inte med någon lång uppdatering. Jag är helt slut på alla sätt & vis. Idag gjorde jag min andra dag på praktiken. Har varit snusfri sedan i söndags. Stolt över mig själv, men mycket är tackvare plåsterna. Jag har ändå gett mig fan på att klara detta. På tal om praktiken då. Det är så sjuuuuuuuukt kul att jag faktiskt längtar tillbaka när jag kommer hem trots att jag är trött & skulle kunna slockna vilken sekund somhelst. Härligt! Nu är det dags för desperate housewives & marabou vinter såklart. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0