Torsdag

Jag tog mig en liten sovmorgon för att ligga plus på sömnen eftersom jag är medveten om att det lär bli tufft imorgon. Har hunnit med en dusch, att klä mig & nu sitter jag här & försöker sörpla i mig yoghurt & dricker en berocca. Innan klockan ett måste jag sticka & ska innan dess ha sminkat mig, diskat & förhoppningsvis lyckats äta något. Har världens godaste köttfärssås med mig till matlåda! Ni behöver inte vänta på uppdatering, jag kommer inte ens starta data när jag kommer hem. Det blir direkt i säng. Färhoppningsvis. Ciao


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!

Jag undrar bara om du skulle vilja hjälpa mig att rösta fram min designade klänning på http://www.yourmoda.se/klanningar/Show.aspx?id=1781

Mer info hittar du på min blogg.



Om du inte gillar att jag gör reklam, så ber ja så mycket om ursäkt.



Kram/Cissi

2009-11-19 @ 18:30:20
URL: http://iisic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0