Uppdatering! VG VG VG VG

Min frukost idag bestod av en Latte från Espresso House. Servitrisen där gjorde min dag! Iallafall början på den. Sjukt serviceminded. Så dit kommer jag gå fler gånger trots att Latten kostade mig 37:- Det var det absolut värt. Den var grymt god också! Knallade vidare med ett stort leénde till bibban & mötte upp gruppen. Vi knåpade ihop ett kontrakt & kom väl till en godkänd lösning på problemen som uppstått. Jag orkar inte engagera mig mer, så nu hoppas jag att allt flyter på i framtiden. Min kvällsmat bestod av en hemmagjord hamburgare & lycka. Fick betyget på individuell uppgift tre. Även där fick jag VG. Totalt 4 VG nu & två betyg återstår. Man kan säga lite att det räddade min kväll när jag loggade in på fronter & såg betyget. Hela min dag har blivit räddad av små obetydliga & ganska fåniga saker egentligen. Att så lite kan göra så mycket. Dagens roligaste var ändå när Elins hyresvärd letade lik & fann ett - i form av en hamsterkropp. Tycker synd om Elin som fått stå ut i stanken hela helgen. Vilken slusk till granne hon har. Skadeglad som jag är hoppas jag att han blir vräkt. Likaså önskar jag att de flesta av mina grannar blir vräkta. Speciellt de under mig som roade sig med sex klockan tre på natten i lördags. Det hördes hit! Jag blev äcklad. Sparkade i elementen, hoppade & dunkade i golvet. Tror jag förstörde deras akt. Rätt åt de jävlarna. Vill inte höra deras säng gnissla & slå mot väggen i takt. Euuuuuh!


Kommentarer
Postat av: Elin

roligt att min misär kan roa dej=) Den bjuder jag på!

2009-11-03 @ 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0