Ville svälter.

Skulle ni se Ville just i skrivandets stund skulle ni tro att jag var en elak kattmorsa som aldrig gav honom mat. Han sysselsätter sig nämligen med att slicka ugnsplåten som besatt. Jag kan garantera att torrfodret med smak av kyckling är tusen gånger godare än brända saker som inte går bort hur mycket man än diskar den förbannade plåten. Han är ett riktigt charmtroll. Hur många goda skratt ger detta knytte mig? Aw, jag har tappat räkningen totalt. Nu har jag raggat upp Rebecka för att gå ner en sväng till stan för att äta chicken kebab, det skriker min mage efter. ORKA bara ligga hemma, jag är trött på det nu. Hoppas jag inte blir sjukare av en promenad & lite frisk luft. Men det har väl ingen dött av förr?


Kommentarer
Postat av: Vera

Snygg blogg! Jag tycker att du skriver om jättebra och roliga saker!

2009-11-07 @ 16:15:30
URL: http://vveras.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha det så trevligt på stan :) och hälsa ville bus!

2009-11-07 @ 17:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0