Weird.

 


Smashbox photofinish primer, hudkräm, handsprit, ögonfransböjare & spray med värmeskydd

När jag slutat snusa har jag ingen last. Jag kan lägga 800:- i månaden på smink om jag vill, på hudvård eller hårvård. Jag kan unna mig frisörbesök, manikyr eller massage. Eller så kan jag spara i ett kuvert som jag skrev. Kanske åka till gekås, kvinnornas bästa vän & shoppa loss! Eller ta mig en resa till solen. Aw. Dessa tankar får mig sjukt motiverad! Men jag vet, det kommer bli tufft. Egentligen är det konstigt hur man prioriterar. Om jag handlar kläder för 800:- rynkar min sambo på näsan, men när jag kommer hem med stock efter stock med snus säger han inget. (?) & egentligen ska jag väl inte ljuga om att jag själv får ångest över sådana köp medan snus är självklart. Weird!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0