Älskade underbara fredag

Plättar är det som kommer mätta min mage idag. Vad jag ska svulla! Plättar med jordgubbssylt & grädde. Mums! Ett plättlagg är ett måste i varje hem tycker jag. För trots att pannkakor & plättar görs på samma smet så är plättar tusen gånger godare. Himmelskt. Ikväll får det nog bli idol i min ensamhet. Funderar på att unna mig något gott tilltugg men kan inte riktigt komma på vad. Brieost, kex & vindruvor kanske? För godis tröttnar jag på för fort. Jag har fått en förrskräckligt äcklig hosta, ett tryck över bröstet. Kan inte riktigt andas. Rebecka tipsade mig om Bisolvon, drack en kopp varmt nyss. Det känns som det hjälpte en del :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0