Ey

Jag känner mig lite smålycklig nu när jag uppdaterat garderoben. Om 7-9 dagar får jag min beställning. Bara vetskapen om att jag snart får hänga in de nya kläderna får mig att le. Jag älskar kläder. Handlade på faktura, vilket innebär att jag får hämta ut paketet när det kommer oavsett om jag är pank. & så får jag fakturan efter ca en månad. Då kan jag bestämma om jag vill betala hela summan eller som lägst 50:- i månaden. Så gjorde jag sist också då jag klickade hem jacka & cardigan. Men betalade hela summan, så jag har ingen skuld :) Känns skönt. Jag har inte fått mycket uträttat idag. Bara duschat & tagit hand om disken. Har huvudvärk & orkar inte anstränga mig mer. & det finns inte ens något jag kan komma på att jag måste göra. Underbart! För jag hatar måsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0