Godkväll & adjö

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte uppdaterat bloggen. Däremot tänkte jag berätta för er att jag har en Ida-dag idag. Jag har haft telefonen på ljudlös eller avstängd större delen av dagen. Msn vill jag inte logga in på eftersom jag känner mig så fruktansvärt osocial. Orkar helt enkelt inte med någon annan än migsjälv idag. Men jag kan ändå inte motstå katternas charm. Är det inte underbart att de står utanför & skriker samtidigt som de krafsar på sovrumsdörren? Aw. Mina små hjärtan! Självklart får de göra mig sällskap medans jag kollar på webbteve & myser under täcket. Har fått någon märklig slemhosta & huvudvärk har jag också. MEN finklädd är jag. Inga mjukiskläder eller nakenhet här inte. Kläder gör så mycket när man känner sig off. Nu tänkte jag ta mig en sväng till affären & handla chips. Ha en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0