Jag sliter snart av mig håret

Jag blir galen snart. Egentligen behöver man väl inte plugga när man är sjuk men jag gör det för att slippa tänka. Eller rättare sagt få något annat att tänka på. Jag känner mig ganska klar med mina individuella uppgifter men trälar med en om maginfluensa. & hur kul är det? Mygod! Hur ska jag kunna veta hur jag ska gå tillväga flr att hindra smittspridningen? Blir somsagt galen! ¤&/¤()/&=(/ 3 veckor kvar till det ska vara inlämnat, jag ligger bra till med andra ord. MEN jag blir irriterad när jag kör fast! Denna kurs är absolut ingenting för mig. Jag hatar fysiska sjukdomar. Förra kursen med psykiska problem var mer min grej. Jag vet inte hur många gånger jag funderat på att hoppa av. Minns inte hur många gånger jag kastat mina böcker åthelvete & svurit över venprover & maginfluensa. Allt är bara kaos runt omkring & jag orkar egentligen inte plugga. Jag skulle vilja gå i idé, stänga av alla känslor, trolla bort alla världens bekymmer. Jag skulle vilja ta semster, en enkelbiljett låångt bort från allt. Men något håller mig kvar, någon får mig att vilja kliva upp på morgonen & se dagsljus. Denna någon är min älskade Niklas. Jag kan klara mig utan allt i världen men utan Niklas vore jag dömd att misslyckas. Så tack min älskade tvillingsjäl, min trogna vapendragare, min tappra krigare! JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0