Jag vill säga TACK.

Till Sara för att hon alltid säger så kloka saker & för att hon får mig att skratta i de mörkaste stunder. Hon finns på msn som min personliga terapuet. Vad skulle jag göra utan dig Sara?

Tack också till Elin. Som jag tidigare kallat klasskamrat i min blogg. Jag ser henne som mer än en klasskamrat, hon är en vän. En ung kvinna jag tycker väldigt mycket om. Det finns ingen självklarhet i att hon ska lyssna på mig eller ge mig goda råd & stötta mig, men det gör hon. Vi har inte känt varandra speciellt länge, men hon har redan gjort så mycket. Jag skulle blivit galen om jag inte hade Elin att analysera & ventilera "gruppen" med.

Jag är så tacksam för att det finns fina människor.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är jag som ska säga tack, min vän. Få som du. Det visar du mig om och om igen!

2009-10-14 @ 15:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0