Lördag

Idag har vi firat en 88-åring :) Mycket mer än så har det inte blivit. Jag har inte haft motivation till någonting alls. Käkade god mat förut iallafall. Fläskfilé med ris & bearnaisesås. Perfekt en lördag! Jag har inga planer för kvällen vilket får mig lite deppig. Speciellt när jag tänker på att jag också skulle vilja klä ut mig & ha kul i goda vänners lag. Men jag har inte så många goda vänner i mitt liv. Hittade en perfekt outfit jag skulle velat haft på mig om jag hade firat denna dag. Ibland kan jag känna mig ganska ensam & undra över varför jag inte har fler vänner än de jag har. Samtidigt vet jag att det bästa för mig är att ha några få nära vänner. Jag skulle nog inte ha tid för flera.

Sedan känner jag mig själv så pass bra att jag vet att det är inte vemsomhelst som får lov att bli min vän. Jag släpper inte alla nära inpå. Har alltid haft svårt för människor av samma kön, tycker det mest blir bull av allt. Därför umgicks jag mest med killar på jobbet. Mina bästa vänner där var Cornelius & Jonna. Så klockrena på alla sätt & vis! Jonna är ett undantag, hon är ett slag för sig. Henne älskar jag så fruktansvärt mycket. Det finns ingen härligare människa än henne. Så tacksam att vi fann varandra för typ 3 år sedan. Aw. Nu orkar jag inte fördjupa mig mer i detta. Avslutar med ett stort hjärta till Jonna, Rebecka & Sara. Det är ni som bevisat vad en vän är. Oavsett titel.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ser det som en ära att vara din vän, hoppas vi kan styra upp något i veckan min kära. Och jag tycker du vekkligen är en vän att räkna med, det ska du veta

2009-11-01 @ 13:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0