Lunch på stan & skitdongel

Jag har varit & lunchat med Rebecka på stan. Det var trevligt men inte gott. Jag fick magont & illamående. Ingen höjdare direkt :) Fick med mig lite töntiga skolsaker hem. Rosa penna, rosa överstrykningspenna med jordgubbsdoft, lila kollegieblock & ett lila pennskrin. Haha! Sprang in på TRE en snabbis för att skälla på dem över att mitt internet inte fungerar. & jag var som väntat inte den första som hört av mig. Felet beror enligt dem på att de "uppgraderar" eller nåt, för att det ska gå snabbare. & de har ingen aning om när det fungerar normalt igen. MEN jag hänvisar alla som har problem med sin tredongel att ringa TEKNISK SUPPORT & kräva att få göra en FELANMÄLAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0