Plugg.

Måste bara få skrika rätt ut! Som ni vet fick vi VG på våra två grupparbeten. När jag fick reda på det gjorde det min dag. På bagarstugan tidigare idag såg jag att Katarina rättat en av de individuella uppgifterna. Jag fick VG. Det var inget jag förväntat mig alls. Kände mig ganska nöjd efter inlämning men trodde inte på VG. Anledningen till att det känns så bra är för att det var den första kursen, de första uppgifterna. Jag har inte suttit i en skolbänk sedan jag tog studenten 2005. Hitills har jag tre VG av sex uppgifter, väntar med spänning efter att få se resultatet på de tre återstående uppgifterna. (Måste förtydliga att VG är det högsta betyget vi kan få.)  :cool:

Tänkte dela med mig av kommentaren/omdömet:
Det märks att Du tycker om ämnet och att läsa bok ger dig extra insikt och att själv känna hur viktigt det är utifrån ett anhörigeperspektiv med tanke på din egen farfar! Och vill poängtera att din analys är mycket bra! Och din resume ger en bra bild av bokens innehåll! Och din utvärdering. Allt finns med! Väl godkänd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0