Snusbekymmer

Finns här någon som kan tipsa mig om vart man köper billigaste stocksnuset i Norrköping? Försökt googla mig till det utan någon lycka. Egentligen borde jag sluta. Men jag tror inte min sambo kan leva med ett nikotinmonster & jag skulle nog ha svårt att klara av migsjälv till&med. I dagsläget snusar jag Granit portion. En dosa kostar ca 27:- Tacka vetja när Ica strömmen hade en stock för 199:- Det var tider det. Det var bättre förr! Bara för att jag har en last, ett beroende kostar det mig ca 800:- i månaden. Dessa slantar skulle jag kunna göra något betydligt roligare för. Inte sant? Så, vet du vart det finns billigt snus - tipsa mig gärna. Tack! :)


Kommentarer
Postat av: J. E. N.

Rekommenderar Statoil Gränna. Endast 35:- per dosa, hehe..

2009-10-02 @ 14:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0