Tisdag

Igår tappade vårat lilla monster en tand. Det blödde något förskräckligt. Sedan var tanden spårlöst borta tills alldeles nyss. Jag hittade den & kommer att spara den. Det är ju svansbäbisens första "mjölktand" vi ser att han tappat. Snart är det dags för fronter-träff. Jag hoppas att Katarina kommit någon vart med våra praktikplatser. Det börjar närma sig nu & det skulle vara på tiden att få reda på vart man blir placerad. Hoppas! Annars har jag inte gjort alltför mycket idag. Vaknade alldeles försent. Straxt innan ett klev jag upp. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag fortfarande var klarvaken vid fem imorse? Fuck!

Imorgon ska jag iväg till Gun & Börje. De behöver hjälp med städningen & vi har bestämt att jag ska hjälpa till en gång i veckan mot en liten slant. Den slanten kommer att gå till Niklas & min matkassa. Smart va? Åt mitt sista piller mot bihåleinflammationen igår. Har känt mig helt kry, men inatt blev jag sjukt förkyld. Jag tycker att jag snart borde avverkat alla förkylningsvirus som finns. Vad skönt det skulle vara att slippa. Jobbigt att aldrig riktigt känna sig tipptopp liksom. Ser fram emot desperate housewives ikväll! Ska tömma kameran på bilder & uppdatera lite. Men det blir senare. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0