Äntligen fredag!

Om jag säger att jag inte vill vara med idag heller så vill ni ge mig en käftsmäll, inte sant? Jag förstår er, såklart ni vill ha uppdatering. Därför fokuserar jag på det som är bra idag & ignorerar det dåliga, hur svårt det än är.

Det som är klockrent är att mina ladies kunde uppvakta mig den 26e. Så det blir middag på någon restaurang! :) En vecka kvar till det, woho. Men när min bästa vän ringde mig igår inledde hon samtalet med "jag kan inte ta ledigt!" Mitt hjärta krossades, jag tänkte oh no - jag ställer in utan Maria. Men så kom vi ju fram till att hon behöver inte ta ledigt eftersom hon ändå bara jobbar till typ två & vi inte ska ut förrän framåt kvällen. Vad sägs om åttasnåret, ladies? En annan sak som är hur söt somhelst är att Rebecka sitter & smsterrar mig med förslag på tårtor. & inte gör det något att hennes förslag suger, det är tanken som räknas. Hur sött är det inte att hon sitter hemma i sin lilla lägenhet säkert iklädd pyamas för att fira att det är helg & letar recept åt mig? Vilka vänner jag har!

Är det någon av mina kära läsare som förstår vad för tårta jag vill ha när jag säger en frukt-tårta UTAN grädde med vaniljkräm & bananer? Har ni recept mejla gärna [email protected] eller skriv en kommentar vetja! Tack på förhand sötisar.

Som ni vet skulle jag ringt tillbaka till vårdcentralen idag, men jag orkade inte. För det första så hatar jag min vårdcentral & vill byta. Någon som vet hur man går tillväga? För det andra så känner jag att jag inte vill slänga 150:- på att en läkare ska säga att jag har virus. För det är vad jag tror det är. Blir jag värre så hoppas jag att jag blir det i helgen så att jag får ringa 1177 & gå till jourcentralen istället. NU ska jag försöka ta mig en långsam promenad för att lätta på smärtan. Jag hatar att ha mensvärk. Jag var sängliggandes till halv två. FATTA HALV TVÅ. Jag har missat större delen av denna underbart soliga fredag. Det måste jag ta igen, så nu blir det ut i solen med musik i öronen. Orka ligga inne liksom.

Slutligen vill jag göra er allla uppmärksamma på att min spegelbild fyller 23 år idag. Hurra hurra hurra. Alla gillar uppvaktning så varför inte svänga förbi denna klocka dam & säga grattis?! I samma veva kommer ni inse vilken klok vän jag har som skriver så bra om det hon brinner för. Läsvärt verkligen. Jag vet att hon inte vill ha besökare, fy på mig. :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0