Go tvestjärt!



Jag ljög för min älskling idag. Vi kan kalla det en vit lögn, det känns bättre så. Han är en slarver som inte orkar lägga kläderna i tvättkorgen. De ligger med andra ord utsprida överallt, men mest på hans sida av sängen. Tröttnade på detta & har försökt att prata med honom & säga "är det inte roligare när det är fint & ordning?" efter att jag städat. Men det är minsann inget han tar in. DÄRFÖR när jag idag hittade en tvestjärt på golvet på hans sängsida överdrev jag & sa att jag dammsugat upp massvis tvestjärtar därifrån. Han hatar kryp & fick lite småpanik. Om han lär sig att detta återstår att se. Nu har jag iallafall lättat på mitt hjärta. ;)

En okej lögn va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0