Lördag

Nu ska jag ut i skogen med Rebecka för att få frisk luft, motion & kanske om vi har tur hittar vi svamp. Om vi skulle göra det så vet jag vad jag ska laga för mat sedan :) Woho! Funderar på ifall Märy & Jocke är i krokarna, skulle gärna bjuda dem på min berömda sås. MEN då måste jag först övertyga min sambo om att städa vårt smått kaotiska hem.

Människor som inte kan stå för vilka de är behöver inte göra sig besväret att kommentera i min blogg. För känner jag att jag vill svara så gör jag det genom att publicera ett inlägg. & det verkar störa vissa. ^^

Behöver jag verkligen poängtera att detta är min blogg, att jag skriver precis vad jag vill utan att bry mig om vad ni tycker? Jag kunde verkligen inte bry mig mindre. Jag har kommit till den punkt i livet där jag går min egen väg, jag är mig själv fullt ut. & de som inte gillar´t kan dra. För jag skulle aldrig någonsin förändra mig för någon annans skull. Skaffa lite stake du också vetja.


Kommentarer
Postat av: leila k

hej ja undrar hur du gör den header du nu har uppe? med olika bilder på dig uppe i startsidan?



jag skulle oxå vilja ha så men vet ej hur man gör?

Hjälp?

2009-09-12 @ 14:44:22
URL: http://leiloshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0