Måste välkomna mina nya läsare :)

Jag & Elin diskuterar psykopater på msn. Hon skulle gärna bli seriemördare om hon hade fler skruvar lösa. Själv skulle jag kunna tänka mig att bli Dexter. Fungera som lagens extra arm & mörda dem som förtjänar det. Jag är så glad att jag fann Elin på samma utbildning som mig, hon är verkligen en klockren kvinna! Internet är sjukt segt. & min data har spelat mig ett spratt. Datorer lever sitt egna liv, inte sant? Mina tangenter gav upp förut. Jag fick skriva/rita på msn för att få det jag ville sagt. Sedan startade jag om datan & kom då inte in på msn eftersom mitt lösenord var ogiltigt. Öppnade då ett textdokument & skrev några bokstäver för att se & det blev rätt. Testade igen & igen & igen. Det stod att CAPSLOCK var aktiverat när jag skrev med små bokstäver. & när jag skrev med stora låtsades datan att CAPSLOCK inte var aktiverat. Märkligt ^^ Jag hatar datorer om jag ska
vara ärlig.



(Somsagt, läs med en nya salt.)


Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Sv: Ja, man får väl passa på att resa ut någonstans istället under tiden.



Har du bankat på datorn eller vad har du hittat på för att tangenterna ska mecka sig?

2009-09-14 @ 09:58:45
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0