Dagens stjärna; Janne!

Vem är bäst på att lösa problem, om inte jag? Känns som det är det enda jag sysslat med de senaste dagarna. Nu följer en uppdatering! :)

Av olika orsaker kändes det inte längre lika lockande att gå på restaurang. Därför beslutade jag i samråd med mina ladies att vi tillsammans lagar mat här hemma. Skrev en inköpslista & har nu varit & handlat maten. Vi kommer att mysa med hemlagad mat & vin eller något annat alkoholbaserat :) Tanken är att vi ska ut & köra pattsdansen. Det var en jäkla procedur att skicka sms & ringa hit & dit för att planera om lördagen. Men jag tror det blir perfekt. Katterna kommer bli glada med massa ladies & därmed uppmärksamhet. Haha!

Problemet med plagiatet har fortfarande inte löst sig. Men jag känner att jag gjort allt i min makt nu tillsammans med Elin. Nu får resten av gruppen visa lite engagemang.

Roligaste händelsen idag var när min sambo taggad som fan cyklar iväg & ska möta upp Johan för träning. 30 minuter senare kommer han hem igen som ett åskmoln. Då hade han såklart tappat sin plånbok. Vi stressade ner till hans bank för att spärra kort + ett annat ärende. Banken var stängd. Fuck liksom! Jag sa att man kan ringa & spärra, letade upp numret & skrev ner det. Sedan ringer Niklas mobil för lite drygt 2 timmar sedan, jag svarade. Det var en Janne som hittat Niklas plånbok på övergångsstället utanför badhuset när han varit på simskola med sin dotter! Att det finns sådana hederliga människor. En fet guldstjärna till dig, Janne! När jag försökte förklara för min älskling att det finns människor som skulle återlämna den så trodde jag inte riktigt på det själv. Niklas trodde det var en på miljonen. Då är Janne en på miljonen. Tack & lov för att banken var stängd & för att vi aldrig ringde detdär numret :)

Nu känner jag att jag inte har ro till att sitta här & blogga mer. Imorgon fyller jag år. Blir hela 23. Wow. Ciao
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0