Anonym



"enligt mej känns det lite överdrivet när du säger att du har svinunfluensan, jag menar, har du ens diagnos på det.. ellle? inget man bara skämtar om, folk dör i det.. INSE..... hypokondrikter?"


Vet du vad? I min blogg skriver jag precis vad jag vill. Passar det inte dig, så har jag en sjukt simpel lösning - Du behöver inte klicka dig hit. Svårt va? Förövrigt tycker jag att det är barnsligt att dölja sin identitet bakom anonyma kommentarer. Jag menar vilken stake du måste ha! Somsagt, jag skriver om vad jag vill. Tänker inte ens försvara mig, dock bara påpeka att du kanske borde kolla upp synen eller lära dig läsa? Jag har inte skrivit att JAG HAR svininfluensa. Slutligen vill jag upplysa dig om alla hemska stavfel du gjort.

I skolan fick man lära sig att börja en mening med stor bokstav, vart punkter, kommatecken, frågetecken & utropstecken ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0