Jag är slut.

Egentligen skulle en kär vän kommit hit för lite matlagning, skitsnack & ett glas vitt. Det avbokade jag, saknar orken helt enkelt. Blev erbjuden att ta en drink på harrys, men jag känner inte för det heller. Om jag ska vara ärlig är jag till och med glad att älskot är iväg. Ska passa på att ladda batterierna. Njuta av min egentid. Det blir nog ett bad, hårinpackning & hela kitet.

Känner mig helt utmattad i såväl kropp som själ. Längtar riktigt mycket till skolstarten som för min del innebär lite semester.

Jag kände för chips & dipp. Tog på mig skorna men fastnade i soffan i 45 minuter. Klädde på mig koftan & slängde väskan på axeln, men ångrade mig & klädde av mig. Nu sitter jag här i soffan & känner mig inte riktigt som mig själv.


Kommentarer
Postat av: Leenin

Jag har en precis likadan kväll idag! Underbart=)

2010-08-06 @ 21:57:23
URL: http://leeninjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0