Kärlekkärlek

Jag har letat på blocket i en evighet efter köksbord och stolar. Helst ska de redan vara vita. Men om de inte är det ska de gå att måla. Jag är väldigt inne på vitt. Jag älskar vitt. Det är stilrent & romantiskt. Lantligt. Fucking love it. Dessvärre hittar jag inget som faller mig i smaken. Hjälp mig.

Har du sett något köksbord & stolar som gärna vill flytta hem till oss? Hojta till. 

I min desperata jakt har jag gjort tappra försök att googla. Men ingen lycka där heller. Det enda jag hittade som skänkte lycka var denna mysiga blogg. Jag älskar bilderna. Det är så himla inspirerande! Sådär ska jag inreda mitt hus när tiden är inne för oss att bli husägare.

Avslutar denna kväll med en hyllning till världens underbaraste karl - Niklas. Han råkar vara min. Otur för er. Niklas, jag älskar dig tokmycket. Jag har fjärilar i magen & känner mig nykär. Det kan jag göra fortfarande efter 6 år och nästan 8 månader tillsammans. Är inte det äkta kärlek, så säg mig vad är kärlek?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0