Mitt eget kött & blod

Idag har jag haft finfrämmande. Mamma & lillen med Amanda & Kax i släptåg. Jag fixade till kaffe & bergis med leverpastej & saltgurka. Hur gott somhelst. Hundarna fick såklart också en varsin macka! Dock inte "gratis". Amanda fick leka björn & upp med händerna gällde för Kax. Aw, hur söta är inte de små krabaterna? Eller små var en lögn. Igår däremot var en liten hund på besök. Henne säger man pang(!) till, så gör hon samma sak som Kax gör när man säger upp med händerna(!) Jag fick en inflyttningsblomma av mamma också. En kalla. Mormors favoritblomma var en fredskalla. Vit. Jag fick en annan form av kalla. En rödlila.

På tal om mormor. Niklas tror vi hade besök av henne igår. Och att hon är på Niklas sida dessutom. Jag sjöng. Förfärligt enligt Niklas. Helt plötsligt anfaller en kryddburk mig. Eeeeeeeh?! Mormor eller inte mormor, det är frågan. I fortsättningen kommer jag vara lite försiktig att ta ton. Det verkar som att Niklas inte är den enda att avsky det.







JAG ÄLSKAR ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0