Bla bla bla

Igår lyste jag med min frånvaro. Dagen spenderades på ikea tillsammans med Rebecka, sedan åkte vi ut till hennes föräldrar i krokek & lagade en god middag bestående av klyftpotatis, whiskeysås & inbakad fläskfilé. Från ikea fick jag med mig två par gardiner & lite annat smått & gott. Har satt upp ett par av de nya gardinerna i vardagsrummet idag & även tagit ett städvarv genom lägenheten. Det är sjukt kallt, så jag sitter under min lila fleecefilt. Ska snart värma mig i en dusch var det tänkt. Ikväll ska Jonna & jag testa på aerobics. Nu ska jag fortsätta att leta jobb ett tag till. Har sökt hur många sommarjobb somhelst. Men idag bara tre stycken. Dessförinnan är det väl ca 40 stycken, som söktes under januari-månad. Jag måste ha en jävla otur om jag inte får något.

Översikt:
mars - scandic frimurarhotellet, tisdag - torsdag. 2-4/3. Niklas 25 år.
april - praktik v 13-18 inom barn & ungdom mm. 23e - bounce.
maj - v 19, växjö.
juni, juli & augusti - sommarlov, förhoppningsvis sommarjobb.

Ny termin. Augusti - December.
- Praktik inom vuxenpsykiatrin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0