Godkväll & godnatt?

Jag tror det blir spinning imorgon? Vet inte ens om jag kommer att palla det, men jag ska nog göra ett tappert försök. Det är min plan i nuläget, men planer förändras som bekant ganska ofta. Min dag har varit soft som fan. Klev upp vid nio & har varit vaken sedan dess. Därför jag börjar känna mig lite slirig nu. Körde hårdträning idag också, tog ut mig sjukt mycket. Älskar att pressa mig själv & tänja på gränser. Jag är så imponerad av mina framsteg. Jag står på mina egna ben, stadigt & är min egna bästa vän. Visst blåser det på månen ibland, men jag lider av Bill Clinton-syndrom.

Med kärlek
Ica Jerry


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag lider av Billys panpizza syndrom! Med kärlek / Grabben i graven brevid

2010-02-18 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0