Sammanfattning av min lördag

Klev upp innan elva, då var min älskling borta. Försökte leta rätt på honom men utan resultat. Efter en stund kom han hemsmygandes iklädd sin jobb-outfit. Jag kokade kaffe till oss & jagade Ville en miljon gånger eftersom han upptäckt hur rolig lägenheten en trapp ner är, när den dörren står öppen. Vilket den gör ofta eftersom det tillfälligt är en arbetsplats, så även för min älskling. Idag la han in hallgolvet. Ett stengolv. Jag fick hjälpa till att langa plattor. Sedan käkade jag frukost & styrde här hemma tills jag mötte upp Rebecka för att mata ankor & ta en promenad tills mina tår var isbitar. Väl hemma dansade & sjöng jag tillsammans med min toksambo till I GOTTA FEELING. Slängde ihop pizzadegen & satte den på jäsning, nynnade på några låtar, kollade på när min älskling bakade pizza & sen avnjöt vi en perfekt pizza. Woho! Där har ni min lördag i detalj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0