Tisdag

Dagen har jag ägnat åt att boka tågbiljetter, sökt sommarjobb & en promenad till biblioteket. Dags att träffa gruppen på fronter om ca 4o minuter. & det finns nog en massa att diskutera angående grupparbetet & hur man för sig. KOMMUNIKATION!!! Jag har sjukt ont i min rygg idag & vet att jag inte sovit galet. Därför frågar jag mig om AFRO verkligen är hälsosamt? Är det någon av mina läsare som gått på afro som upplevt det på samma sätt som jag? Smärta.

Hittade två par grymma skor idag som jag vill ha till min kärlekvidförstaögonkast-klänning jag visade på bild igår. Velar mellan vilka det får bli. Men det är ju ett tag kvar, förhoppningsvis finns de kvar. Likaså min vårjacka. Vadå, tycker ni inte det är dags att inviga våkläderna snart eller? Jag är grymt trött på snö & kyla nu! Ska göra upp en budget & se om vårjackan får följa med denna månad eller kanske nästa.

Förövrigt sitter jag & framtidspanikar somvanligt. Typ tänk om jag inte lyckas få ett sommarjobb. & alla tankar kring det problemet. Jag har också sjukt mycket planer ifall jag skulle få sommarjobbet & cashen rullar in som dom ska. Men det är inget jag tänker dela med mig av offenligt. Tillhör mitt privatliv. So long suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0