KLADDKAKA :)

SÅ sjukt kallt ute. Inne likaså. Jag låg & drog mig i sängen till klockan två med Ville & Jeppe. Det tar emot att kliva upp eftersom det är så förbannat kallt & för att det inte finns något att göra. Men nu är den onda cirkeln igång igen. Inatt låg jag vaken till tre typ. När man sover bort större delen av dagen & inte gör något vettigt. Äter frukost för sent, äter middag då det borde varit kvällsmat, duschar efter tio - då känner man sig så fruktansvärt värdelös. Jag vet inte varför. Men misslyckad på något vis. Idag har jag diskat, lagat mat. Det fick bli baconlindad köttfärslimpa med potatis & brunsås. Karln är mätt & belåten, jag likaså. Väntar dock på min KLADDKAKA som står på avsvalning i frysen.

Kladdkakor är så sjukt gott. Jag tänkte ge er tips på ett par lite pimpade. Kladdkaka med dumle, kladdkaka med daim, kladdkaka med kinapuffar eller aftereight kladdkaka. Såklart duger den gamla hederliga också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0