Natti :)

Som sagt, vår sexårs-dag spenderades på vrinnevi där jag gör min praktik. Idag har jag gett insulin i magen på en patient. Spännande idag, tog hand om en kvinna med bipolär sjukdom som yttrade det ena lustigare än det andra. Nästan så jag blev lite mörkrädd. Hemma & försöker varva ner, börjar tio i sju imorgonbitti igen. Men jag behöver inte känna varken stress eller press. Jag vet att jag klarar av praktiken på bara 2 timmars sömn. Blev idag skickad till psyk för att hämta medicin & hittade dit men när jag skulle tillbaka gick jag vilse & stod helt uppgiven i korridoren när Anders kommer & säger "du ser vilsen ut". Jag började asgarva & han förklarade vilken väg jag skulle gå tillbaka till avdelningen. & jag hittade tillbaka! Men fan alltså, man känner sig så liten på vrinnevi. Jag kan vägen från avdelningen till röntgen & lab för det är dit jag oftast fått gå.

Jag avslutar med; du är känslomässigt störd. Sök hjälp.


Kommentarer
Postat av: sarase



hej tjejen! sorry för segt svar.. jag har så svårt att uppdatera nuförtiden..vet inte vad jag ska blogga om ;) Ja har pratat med mannen min här har du en mailadress: [email protected]



Jaa det ska bli helt fantastiskt att komma iväg. Jag behöver slappna av, kroppen orkar inte bära huvudet längre. Så jag ska träna mer med sjukgymnast sen när jag kommer hem!



Vilken avdelning va du på? Jag har också vart där på praktik =) Men hade bara 2 dagar. Jag var egentligen på ett stödboende men ville se hur det var på sjukhuset i det "akuta" skedet eller vad man ska säga! Kramis

2010-01-13 @ 20:50:34
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0