Om oss :)

Vad heter ni? Ida & Niklas.
Hur träffades ni? Genom min syssling.
Hur länge har ni varit tillsammans? Mer än 6 år.
Har båda körkort? Yep.
I såfall vem kör bäst? Jag kör nog mer safe, men Niklas är skickligare?
Kommer du ihåg er första kyss? Hur skulle jag kunna glömma?
Vem är äldst? Niklas, ca ett & ett halvt år äldre.
Vilka stjärnteckan är ni? Våg & fisk.
Vem är längst? Niklas såklart.
Vem sjunger bäst? Ingen sjunger speciellt bra.
Håller ni handen på stan? Icke.
Vad har ni gemensamt? Intresset för våra svansbarn & värderingar. Vi är nog ganska lika på många vis :)
Var det kärlek vid första ögonkastet? Ja, det var det. Men det tog två år innan det blev vi ändå vilket jag i efterhand är glad över. Vi hann lära känna varandra ordentligt, vi har gått igenom sjukt mycket & ändå älskar vi varandra villkorslöst.
Har ni någon speciell låt? Ja, det har vi. Men jag säger inte vilken.
Vad har ni för framtidsplaner? Att bli gamla & grå tillsammans. Dessförinnan resa, skaffa hund, skaffa barn, få barnbarn. Aw.
Har ni gråtit i varandras armar? Självklart.
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, inte en gång.
Vem lagar bäst mat? Det kan jag inte riktigt svara på, vi är nog båda lika bra på matlagningen tror jag.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Slappar framför teven med katter på magen.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Inte alltid, nej.
Brukar ni bråka? Vi har redan haft våra bråk tror jag. Vi håller för det mesta sams.
Ringer ni eller sms:ar mest? Vi är sambos så vi gör inget av det speciellt ofta.
Vilket är hans/hennes finaste kroppsdel? Jag älskar helheten med Niklas. Han har fina ögon med en blick som borrar rakt igenom mig, ett fint leénde som fått mig smälta så många gånger, ett famn jag känner mig trygg i, fina bröst & armar & en härligt söt ruuuuuumpa!
Brukar någon av er prata i sömen? Niklas har nog för vana att prata i sömnen. Det händer ofta.Ibland lyckas jag snappa upp vad han säger men ibland är det för otydligt. Dessutom brukar han leka ninja i sängen & det har hänt att han drömt & fått för sig att jag är någon uteliggarkärring så att han kramat om min hand så hårt att jag trodde den gick sönder. HAHAHA! Fast det roligaste var ändå när han gick i sömnen & vad han gjorde då. Det kommer jag aldrig någonsin glömma. Men av respekt till min älskling avslöjar jag det inte på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0