Slappsöndag!

Nu står min älskling i köket & lagar korvstroganoff till mig. Det är nog bland det godaste som finns att äta. Iallafall min älsklings. Smidigt som fan att göra om man köper strogapanna som finns i kyldisken. Sedan tillsätter man hackad lök (som jag måste hacka) & falukorv. Vi brukar ta en extra matlagningsgrädde + extra delikatess-tomatpuré. Supersmarrigt! Alicia Keys går på repeat idag också. Jag kommer aldrig att tröttna på henne. Det senaste albumet är så förbannat klockrent. Starkt, känslosamt. Jag får gåshud. Aw. Idag har det varit en riktig slapparsöndag, jag har inte gjort många knop alls. Sovit alldeles för länge, diskat & duschat. Men det är skönt med sådana dagar. Snart börjar allvaret. 11 januari drar skolan igång & det inleds med en vecka på vrinnevi för att ta igen lite av det jag missat när jag var sjuk. Ska bli kul att komma tillbaka. Kommer sakna det sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0