Söndag

Denna vecka kommer jag att spendera hemma istället för i Växjö. Missar massa föreläsningar som säkert är bra. Men jag har inte ångrat mig för det. Ibland måste man prioritera vad som känns viktigt för att orka med vardagen. Vem är viktigast i mitt liv, om inte jag själv? Jag känner att det viktigaste är att jag tar hand om mig själv & kommer i form. Mer ingående tänker jag inte skriva om detta eftersom jag inte vill blotta min själ för främlingar. Tack underbara vänner för att ni finns & stöttar mig. Jag har satt upp mål för veckan för att få något vettigt gjort. Egentligen behöver jag inte känna någon press, men det kan ändå vara bra att sätta lite press på sig själv. Plugga ska jag med andra ord göra. Läsa mer om självskadebeteende, försöka få ner det på papper med mina egna ord. & sedan ska jag börja läsa om ätstörningar. (Frivilliga fördjupningsarbetet.) Ska fortsätta träna också, för förkylningen har förhoppningsvis gett med sig. Det jag ser fram emot mest är ändå massagen jag bokat in mig på imorgon. Aw. Ikväll har jag & min bättre hälft ätit tacos & badat bastu. Pratat om meningen med livet & annat djupt skit. Eller jag pratade. Niklas måste koncentrera sig på att basta. Hah. Nu ska jag pussa på mina katter & tacka dem för att de är så underbara. Mina härliga vardagshjältar!


Kommentarer
Postat av: malin

kikar bara in o säger hej :)

2010-01-24 @ 22:20:28
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0