Flyttpyssel & konstiga drömmar

Jag fick ett ryck & begav mig ner till vårat källarförråd. I brist på annat "städade" jag där. Flyttade runt på allt & ställde saker vi ska kasta på en sida & saker vi ska flytta med mer lättåtkomligt. Jag tänker inte på något annat än vår flytt. Som jag längtat.

Inatt vaknade jag av att jag skrattade okontrollerat. Jag kunde inte sluta ens när jag vaknat till liv & fattat vad jag höll på med. Som tur var väckte jag inte älskot. Det som var så förbannat kul var min dröm. Jag drömde om den finska kvinnan med kortklippt frilla & svarta ögonbryn. Typ alla nörrkopingsbor vet vem jag menar, ellerhur? Hon cyklade på min cykel av någon konstig anledning & grimarserade mot mig. HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Det skulle ju liksom kunna vara sant.

Härnäst blir det ett glas iskall oboy & lite läsning. Börjar åtta imorgonbitti. & hela min dag är uppbokad med jobb & flytt.

Vi hörs när vi hörs
Med kärlek
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0