God fucking tisdagskväll :)

Jag är galet trött i kroppen men hjärnan går på högvarv. Jag tänker tusen tankar. Planerar inför flytten. Tänkte försöka varva ner med lite läsning & hoppas på en dejt med john blund. Imorgon väntar jobb, 8-17. Bara 2,5 veckor kvar på sommarjobbet & sommarlovet - sedan skolstart i växjö :) Dessa veckor kommer gå fort. Idag när jag cyklade den jobbiga backen uppför kungsgatan tänkte jag att: på fredag är sista dagen jag cyklar där, sedan kommer det bli promenaden istället. Med andra ord slipper jag en mördarbacke där astmaanfalll är ett faktum. På lördagkväll kan jag ta mig ett härligt bad eller duscha i inglasad dusch, jag kan till och med ta en sittning i vår alldeles egna bastu i vårt stora badrum. Sedan kan jag svalka mig på balkongen & kanske ta ett glas vin med min älskling. Ih! Med dessförinnan ska jag äta flyttpizza tillsammans med min älskade lillebror.

Kontrollfreak & tankspridd som jag är har jag gjort en lista för vad som ska göras på fredag. Jag & älsklingen ska hämta nyckeln till lägenheten bland annat :) Sedan ska vi bära kartonger & allt sånt som vi kan ta själva. Det första jag tänker på är gardinerna. HAHAHA! De vill jag få upp direkt, blir så mycket trevligare då. Nu ska jag på dejt med john blund. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0