Godkväll från nya lägenheten


Min säng för inatt.


Kök med tillfälligt minibord + stolar.


En del av vårat underbara sovrum.


Badrummet.


Vår alldeles egna bastu.


Vardagsrummet.


Balkongen.

Sådärja. Då har ni fått er en smygtitt på vår lägenhet. Mina kära vänner är välkomna att se mer, men för er övriga räcker det :) Jag känner mig redan hemma. Har fixat & styrt tills ganska nyligen då jag tog mig en efterlängtad dusch. Det mesta har hittat sin plats nu. Porslin & allt sånt. Imorgon tar vi de stora sakerna. Jag & älskot körde själva idag. Två lass. Massa kartonger & ikeasäckar + smått & gott. & så katterna såklart! De är här med mig. Är gräsänkling just inatt. Fick äran att inviga lägenheten själv, ih! Snart ska jag krypa ner i min provisoriska lilla säng & vakna pigg imorgon. Jag har gått vilse flera gånger på dessa 85 kvadrat. Haha! Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

OH MY det är redan fint ju utan möbler. WTF har ni jaccuziii? :| ser underbart ut, jag tror ni har hittat ett riktigt kap och jag är så glafd för din skull. Jag kommer snart och säger grattis personligen :) Med kärlek stevie griffins mamma.

2010-07-30 @ 23:45:16
Postat av: Leeni

Fan va härligt!! Jag vill också bo sådär!! Jag är säker och hoppas på att du kommer trivas som fisken i vattnet=)

2010-07-31 @ 11:34:20
URL: http://leeninjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej snyggingar!



Tackar hjärtligt. Jag trivs redan som fisken i vattnet. Idag har vi fått hit alla möbler :) Nu är lägenheten med andra ord inredd. Men det är ändå tusen saker kvar innan det är helt klart. Ni vet? :) Småsaker, mattor med mera :)



Saris, jag vet inte om man kan kalla det jacuzi, du är välkommen att komma & titta på den personligen :) Du kan få provbada den också om du vill? :$ Vi väntar bara på någon mutter eller något. Det känns verkligen som ett riktigt kap. Absolut värd varenda krona! Du är så välkommen min vän :) Närsom!



Lenis, haka på Sara någon gång så drar vi en bastu :D

2010-07-31 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0