Hur säger man till nån att här tar vägen slut?

Ibland känns det som att vissa kanske betyder lite mer för mig än vad jag gör för dem. & ibland är det helt enkelt så att tiden inte räcker till eller att man ligger i ofas med arbetstider exempelvis. Sedan har man såklart olika sorters vänner & med det minskar eller ökar ju "kraven" eller "förväntningarna". Om ni förstår vad jag menar? Jag stör mig inte speciellt om jag inte hör ifrån en gammal bekant på månader & det räcker kanske att träffa en ytlig kamrat någon gång om året. Men en nära vän vill jag absolut ha en mer tät kontakt med. Dela såväl glädje & sorg, hitta på roliga saker eller bara fördriva meningslös tid tillsammans med.

Denna sommar har jag spenderat mycket arbetandes. Då saknas dendär riktiga orken & tiden är knapp. Men ni ska veta att jag finns här om ni behöver mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0