Lördag :)

Det är helt galet varmt. Både ute & inne. Jag står inte ut! Inatt sov jag sjukt dåligt men klarade dagen iallafall på jobbet. Jag älskar mitt jobb! Det känns så underbart. Där kan jag tänka mig att jobba i framtiden. Hoppas de ser en framtid med mig, jag som haft praktik där i 6 veckor & nu timvik + sommarjobb. Ett plus i kanten är väl att jag är omtyckt av både personal & klienter. Känns så härligt! Vet ni vad? Jag börjar längta lite smått till skolstarten. Börjar den 16/8 & då är det växjö som gäller i 3 dygn. Bo tillsammans med världens härligaste brudar - Lina & Elin! Men det är några veckor kvar dit. Först är det sommarjobb & flytt som står på schemat.

Kära norrköpingsbor, har ni hört bilen som åkt runt & spelat samma låt sedan tvåtiden? Jag är grymt trött på den låten nu! Ska kasta ägg nästa gång den är i närheten. ^^

Idag har jag glassat runt i bilen & käkat glass på arbetstid. Imorgon ska jag & en klient åka & bada. Inte helt fel :) Jag tycker om att jobba helg. allt är så lungt & stilla då. Trafiken flyter på bättre & det är inte dendär vardags-stressen.

Om ni saknar mig & mina uppdateringar alltför mycket så vet ni mitt telefonnummer, kära vänner. Känner mig inte så himla motiverad till att blogga på flitigt när det är sommar & sol. Jag jobbar mycket nu också & spenderar hellre min tid med att packa & pyssla, gosa med katterna, kramas med snyggot, sola & bada eller fika med goda vänner. Det förstår ni väl? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0