Shuuuu

Det var inte lätt att få upp karln kan jag lova. Så jag käkade upp potatisarna tillsammans med soltorkad tomat & feta ost. Låtsades att jag var vegetarian. Palla grilla själv liksom. Neh. Det blev sjukt goda potatisar. Färskpotatis med smör, salt & dill i folié & så in i ugnen. Absolut värt att testa! Nästa gång ska jag göra mina på grillen. Åh, fatta! Vi flyttar snart. Så fucking underbart. Vi ska testa & hoppas på att våra katter är så smarta att de inte hoppar från balkongen på tredje våningen. Förhoppingsvis nöjer de sig med att bara vara där. Jag vill flytta nuuuu! Vår hyresvärd har hittat någon som kan flytta in 1/9 eventuellt tidigare. Bra som fan. Nu finns det inte så mycket kvar som jag kan packa eller pyssla med innan det är dags. Men jag hatar att bara vänta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0