Tänk om året vore tvåtusentvå

Då hade jag med all sannolikhet tältat på Marias tomt, pallat äpplen, suttit vaken framför datan till morgontimmarna, badat med kläderna på i strömmen eller bara gått runt-runt tillsammans med min bästa vän. Kanske hade vi tjuvrökt ett litet marlborolight på kyrkogården eller spelat supermario på tevespel.

Livet var förbannat underbart när man var liten & hade sommarlov. Inga måsten, man behövde bara vara. Livet var så jäkla härligt när man ringde sin bästa vän & träffades sekunden senare. MARIA - JAG SAKNAR DIG! Inte för att livet på något vis är sämre nu, jag har med åren blivit äldre & klokare. Jag lever tillsammans med mannen jag vill åldras tillsammans med. & snartsnart flyttar vi :) Ih! Jag menar bara att det skulle sätta guldkant på tillvaron att få ha sin bästa vän nära till hands. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0