Tisdag

Idag har jag brunchat med Maddie. En god sallad på lindahls med allt jag tycker om mest. Fårost, soltorkade tomater + räkor & kräftstjärtar. Jag hatar pastasallad, kall pasta är det värsta jag vet. Därför är jag så glad när jag hittar sallad utan pasta. Love it! Vi gick också en sväng på stan & letade byxdress till kräsna Maddie & sandaler till mig, men vi kom hem tomhänta. Däremot hämtade jag några banankartonger på ica. Fortsatte packandet idag. Hatar att göra allt i sista sekunden. Det får mig att känna mig stressad & illa till mods. Har kommit en bra bit. Rensat ur köksskåpen. Allt som finns kvar är saker jag vet att vi kommer använda. Allt annat ligger fint nerpackat med tidningar runtomkring i banankartonger i vår klädkammare. Det känns på riktigt att vi flyttar snart! Jag är så himla glad & lättad!

Det blev jobb fredag, lördag & söndag. Men jag tackar för de timmarna. Det blir extra-klirr i kassan. Wiho! Jag har dessutom inget emot att jobba helg, tycker det är ganska soft :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0