Vuxenpoäng?

- Jag tycker inte att det är kul att gå ut längre. Finner ingen glädje i att trängas med fulla människor, bli knuffad eller att se tjejer jucka mot varandra på dansgolvet. Hur tragiskt är inte det? Att jucka på dansgolvet. Mygad. Rebecka sa till mig igår att det krävs att man är riktigt full för att inte störa sig på allt. HAHAHA. Med andra ord var vi på tok för nyktra. Men det tackar jag för idag :)

Vi var tre tjejer som gick ut på hugos. Men det blev ingen lyckad kväll. Jag kunde likagärna stannat hemma. Med vad som hände under kvällen i tankarna kunde jag inte ha kul alls. Tänkte hela tiden på en person som betyder väldigt mycket för mig. Oroade mig & hade ångest över att jag inte är en muskelknutte som kunde göra mer :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0