Ångbastu, bubbelbad & isvak

Jag har haft en helt underbar eftermiddag/kväll tillsammans med mannen i mitt liv. På badhuset, vi solade & simmade en sväng. Men större delen av tiden spenderade vi tillsammans i relaxavdelningen & det var helt underbart. Ladies, vad sägs om att boka relaxavdelningen i samband med mitt födelsedagsfirande? Dricka vin & småkäka. Hårinpackningar, ansiktsmasker & massa bastande & bubbelbadande? Helmysigt ju!


Without you in my life I´ll fucking die.
I´ll die without you , I´ll die.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ränka med mig på din födelsedag molntuss (L) kärlek

2010-06-22 @ 22:30:31
Postat av: Ida

Lät det som eb bra ide? :)



Jag räknar med dig gull. <3

2010-06-22 @ 22:32:06
URL: http://fittdjur.blogg.se/
Postat av: Sara

Det lät som en jätte bra ide :D jag ser redan fram emot det babe! ;)

2010-06-22 @ 23:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0