En timma har gått

Jag har hunnit lugna ner mig. & när jag tänker efter så är det inte så tokigt att få lite ledigt ändå. Men som den humörmänniska jag tillfälligt blivit brusar jag lätt upp, även för småsaker vilket jag dock inte tycker att detta var. & det måste jag få lov att påpeka. Vilken förbannat dålig stil.

Dessa lediga veckor ger mig också tid för att andas, plugga lite på sommarkursen & kanske hälsa på min bästa vän? (VAVAVA?! Vad sägs om det?) Vecka 26, 27 & 28.

Nu ska jag förbereda mig mentalt inför vårruset. Jag kommer inte att springa, det har jag inte ben till. Men jag kommer att promenera i rask takt & det gör jag med SJ i mitt hjärta :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0