Godkväll - ljuvliga tisdag

Jag måste bara få säga hur mycket jag älskar bandeubehåarna från h&m. De för en ynka femtiolapp. (Finns bild i tidigare inlägg.) Så jävla skööööööön! En hur bra investering som helst.

Vet ni hur sugen jag är på en ny telefon? Drömmer om iphone men det är för mycket pengar tycker jag. Det som jag tror ligger närmst är en samsung jet, en lila. Hur fin är inte den? Ska bara spara lite slantar så jag kan betala den kontant. Skaffa maxi-abbonemang med vilket innebär 3000 fria sms + 3000 fria minuter till ALLA. En bra deal när man inte har hemtelefon & inte har planer på att skaffa det. Speciellt när jag kommer använda mobilen mycket som redskap under min tid på boj. Något som är ett måste är ju surf i mobilen. Bra som tidsfördriv ;) Inte sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0