Godkväll stalkers ;)

Jag har varit en riktig hemmafru idag, dock inte desperat ;) Har ägnat denna söndag åt matlagning, städning, tvätta, vika tvätt & bädda rent. Slängt fram golvfläkten också, för att få det lite svalare i sovrummet. Seriöst, jag smälter bort. Katterna ligger som klubbade sälar lite här & var dagarna igenom. & ville har haft armsvett så hans päls blivit "våfflad".

- Imorgon är det kursstart för sommarkursen & jag ska lämna studieförsäkran till csn. Vi ska på lägenhetsvisning 16.30 & sen ska jag på boj-utbildningen 17.30.

- På tisdag ska jag träffa N. På kvällen blir det utejympa.

- Även onsdagen är inplanerad, iallafall en liten bit av dagen. Ska fika med Lina & Elin på bagarstugan under förmiddagen.

Om vädret tillåter kommande veckan lär jag garanterat antingen sitta på taket eller ligga i parken. Njuta av värmen, bättra på bränna & bli snyggare än jag redan är. Jag har läst att skatteåterbäringen kommer att landa på våra konton mellan den 8-11 juni. Jag hoppas på det :)

Nu är det nog dags att springa ner & hänga sista tvätten. När jag kommer upp igen ska jag sätta mig ner med mitt kollegieblock för att skriva listor & to-do´s. För att ha koll på saker & ting, få en översikt. So long fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0