Jag är så förbannad!

Om man är missnöjd, visst har man väl rätt att få pengarna tillbaka? Jag har pratat med hon som gjorde nagelförlängningen på mig. Hon var äckligt otrevligt, skrek & slängde tillslut på luren. Jag försökte förklara för henne hur besviken jag var. Förväntade mig inte att alla naglar skulle trilla efter en dag. Sedan har hon mage att ringa upp mig & föreslå att jag ska komma tillbaka för att ge henne en ny chans. Samtidigt säger hon själv i telefonen att hon inte trodde att det skulle hålla. Vadå dubbelmoral? Varför skulle hon få det att hålla nu?! Jag vet att jag har korta naglar, jag är nagelbitare. Tidigare när jag gjort naglar har de suttit som berget sålänge de ska sitta. Den första nageln trillade när hon filade. Då borde hon väl förstått att det inte skulle hålla? Jag tycker att som seriös företagare borde hon då sagt att jag får gå till någon annan för att hon inte klarar av det. Men hon kunde inte svälja sin stolthet, utan fortsatte. 2 timmar efter att jag gått därifrån trillade en nagel. En dag senare hade jag ingen kvar. & hur kan hon förvänta sig att jag ska sitta mittemot henne i flera timmar för att ge henne en ny chans när hon varit så förbannat respektlös mot mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0