Lick my lollipop ;)

Jag gick på promenaden imorse & solade mig lite snygg :) Det är ju galet fint väder ute men jag har ingen ro att knalla ut nu & lägga mig. Ska straxt iväg & göra nagelförlängning. Ska faktiskt unna mig det. Jag har en plan. Lösnaglar i ett par månader tills mina egna växt ut & sedan lägga på förstärkning på egna naglarna direkt jag tar bort lösnaglarna. Då kan jag inte bita ner dem igen. Förhoppningsvis. Nu tror jag att det blir en sväng till hemköp för att handla lite smaskigt tills imorgon. Jag vill ha majs, det är ett måste! Bakad potatis får det bli också. Jag är inget fan av potatissallad. Vi ska som sagt fira på landet, jag är helnykter :) Det blir sill & potatis någon gång under dagen & sedan blir det grillning på kvällen. Långbord som vanligt med pensionärerna på landet. Det blir nog lika mysigt som det alltid varit.

Jag har lite småpanik över att min bricanyl nästan är slut & jag får klara mig tills det levereras i min brevlåda vilket säkert lär bli efter måndag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0